Greatest Kılavuzu voleybol nasil oynanir için

Love Story... Dansi bununla agiyoruz. i§te Ercan’in kolla-rmdayim. Omer abinin opucugu ustunde Ercan’in yanagi. Silgi kabilinden. O opucuk de bana kalmayarak... Yuregimi en gok isitan, beni en bir araba sevindiren bu birlik dugun armagani da Ercan’in yanagi altinda tuzla bu. Dansi agtik. AIki§lar. Qok zavalli olmamak igin gok mesut gorunmeye gabalayan yuzum. Tezel’le o bir an’lik yakinligimizin bedelini §imdi boyle odeyen yuzum.

Elan ug gun once Omer abiyi koridorda gorunce saygiyla toparlanan bu Zehra mi? Omer abinin dersinde gegen o olaydan sonra, Tuncer’den i§areti alir almaz, bu ne kolayca suglamalar? Ne gabuk gamur atmalar?

Omer abi: “Birgun bize gel,” dedigi dönem da, beni oraya gitmekten alikoyan birgok niçin arasinda en gergegini o hin buldum.

Ay§en bir sefer elan ve yakinen itiyor pembe kopugu. Tezel’le sayfa§masini surdurecek. Elan dogrusu, onu suglamayi. Buyuk evet§ farkindan oturu Aysel’e gosteremedigi kirginligini Tezel’e gosterecek.

Ayten halasindan, Florida’dan, ABD’da ‘asla’ olamamasindan nasil gargabuk atlayarak ulkesini du§unen bir selen tonu bulup gikardi bu geng kadin? Nasil gizemli ve onemli bir havaya burunuverdi?

Guzel surmelenmi§ gozlerinde bana dogru kagamak bir baki§. Bu baki§larda gine gok kapalı bir tedirginligi yakaliyorum. Ayrica saygili bir i§iltiyi.

“ikidir soruyorsun ve tam da adamina soruyorsun. Kendin Ercan demi§tin ya? Namevcut, sen demedin. Yoksa sen mi dedin? Demin surdan gegen tavusku§u üzere bir kadin ‘Ercan’ima maa§cenabıhak’ dedi.

iktidardaki partinin milletvekinerinden Remzi Tarakginin ikinci karismdan olma kiziyim. Ailemde daha neler yok neler... Tuccarliktan ta§ra uray ba§kanligina, ordan milletvekilligine, milletvekilligi ile de Ba§site’e gelmi§ babamin yani sira, onun agzinin igine vekil general bir eni§te, sonrasında ABD’evet yerle§mi§ ba§ka bir eni§te, sonra babamin ilk karisindan olma dü abim (bir telefonla milyon vuran takimindan), sonrasında o eni§telerin ve bu buyuk ahilerin kimi Amerikanla§mi§, kimi suklum puklum babalarinin yaninda mevki almi§, birtakımı, halamin ikinci oglu Kağan kabil, babalarina kar§i gikmi§ gocuklari... Bense, ne yurekten bunlarin yanindayim, babam ba§ta ne de bunlarin herhangi biriyle gati§tim.

Ugunun igeri alindiginin haftasina, tığ de Gul’le gozaltina bile goturuldugumuz devran, her §ey ne denli elan iyiydi.

“Ne yapsin, ana,” dedi: Ho§gorun. Her insana kar§i kizma gok du§kun, gok sevecen bir temel olarak gorunmek istiyorsa bunu da ho§gorun. §imdi nikah kiyilirken bir de aglamaya ba§larsa; onu da ho§gorelim.

§u an’da bunu Yildiz’a sizin onunuzde soyluyormu§um kadar igime bir utang yayiliyor. Oysaki, boyle bir utanci duymamam gerekir hocam. Ayni §eyleri sizin yuzunuze bile soyleyebilirdim. Qunku siz de o sıkı sokaklardan, yalman yoku§lardan, lagimlarini di§ari akitan gati altlarindan uzaksiniz.

Eli gene elimde, geldigimiz yollan ters yone bir su elan yuruduk o hengâm. Toprakliktan gikip Esat’in Dortyol agzina düzen geldik.

Tezel’se yeni bir garson ariyor. canlı bahis Elleri gene ve daha gok titriyor. Karanlikta anasini kaybetmi§ gocuk elleri... Bu ellerle o gezinsel resimleri dahi nasil yapabildigine §a§iyorum. Bir elinden kadehi hig birakmiyor, oteki elini bile boylece dizgine aliyordun

Artik boyle süje§ur olduk. Suni butun inceliklerimizi kaldirdik ortadan. Ben bile nerenin kizi bahis siteleri oldugumu koydum ortaya tabii:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *